无辜的particle count与我

也不懂怎么搞的今天的我有想哭的感觉...
真的觉得很无辜!

就是因为真的不懂我才要问...
换来的确实别人用力甩了丁书记的大声响。

就算我再怎样用心想学好那个testing, 那又如何?
我真的是undergoes improper training...
What you wan to expect frm me?
I had try my best to do it.

I'm just a normal person...
I also need to have a proper training even I can master it quite fast...
Doesn't means that I can be so pro without undergo proper training...


没有人会对你的工作表现而感到十分感激
只会换来更多的要求与要求

写不下了...因为已经眼泪洗脸。
眼泪是最好的礼物...

真的很累了...
我还能够再撑下去吗?

Comments

Popular posts from this blog

八月 . 的 . 一句话后

Koh Lipe.丽贝岛 篇

容。谅。无。绝