What a touching day!!!

Today,
I had received the greatest return from friends in Indonesia.
Let pictures do the significant part.

Let us take a look!!!
The printed photos ready at school...^^
My big boy...He really look like an adult!!!



The great Preacher...Arya


Tina...
Rizzi...

All these are some of the students I had visited to their school at last September.
I had sent out printed photos for the school.
Here and again I can see their faces on today.

I felt so touched when I saw all these pictures from Devi.
Really thanks for their great effort upon my request.
Thank you very much, Niek and Devi.

当第一眼看到这些照片
心中好澎湃

能在告别后的一个多月
再次见到一些学生的脸孔
我觉得一点都陌生
反而被他们给感动了
脑海渐渐浮现了与他们当时的互动

看到他们都在学校上课
看到他们的脸庞还带着浅浅的笑容
我觉得我所做的努力都是值得
我想我最想看到的就是他们

我好好好想念他们!!!

真的很感谢Niek和Devi的不辞劳苦!
如果没有你们,我就看不到这份来得不易的感动。
万分的感激

我们一定要再见。

感恩你们曾出现在我的生命里...

Comments

Popular posts from this blog

八月 . 的 . 一句话后

Koh Lipe.丽贝岛 篇

容。谅。无。绝